Friday, May 22, 2009

...Syian nya penat sangat.....

Minggu peperiksaan telah pun berakhir, tapi semangat anak ku yang seorang ini, memang x dapat di nafikan lagi.. Apataknya sentiasa cuba membaca dan menulis apa saja yang di suruh.. Jadik ke tak jadik belakang kira.. Memang Eiba sebagai bonda nya kagum sangat.



Dah sampai tertido macam nie pun...letih sangat agaknya..mana nak sekolah (walau umurnya baru 3 tahun) Homework lagi, ngaji, hafalan doa...macam2 sungguh cabaran anak zaman sekarang..Buat anak Bonda..Eiqa...Ibu nak nyanyi satu lagu khas untuk Eiqa yaaa...

Rajin Eiqa rajin
Rajin lah belajar
Bila Besar nanti
Boleh tunjuk ajar...
Ayah juga ibu
Gembira selalu
Melihat adik ku
Rajin Baca buku......yeaaahhh...

3 comments:

vee said...

ciannya eiqa..buat homework smpi tetido..
ibu x tolong eiqa wat homewrk eiqa ke?

Eiba said...

Tolong tgk jer lah vee...apa lagik kan??? kihkihkihkih....

MaMaQaYPo FaMiLy said...

cian nyer.. Buku2 tak BASAH ke? kang takut meleleh jer yg kat tepi bibir tu... huhuhuhuh!!!