Wednesday, June 24, 2009

Susah Sangat Ker????



Susah sangat ker bila seorang pemandu lelaki nak berikan signal, masuk ke kanan or ke kiri, nak masuk simpang ker...or nak belok kemana2..Ingat apa Jalan nie keturunan dia punya ker... Huh!! Hari nie Eiba benar2 berapi...apa tak nya nyaris2 nak langgar kereta orang lain disebabkan pemandu lain yang tak reti bahasa. Sib baik brek kete tu memang yang terbaik kalau tak rasa nya da lama Eiba tonjol kete sebelah Eiba... Sempat gaks Eiba maki hamun pemandu lelaki tu... Setakat dia pakai VIOS ppiiiiii ......rah.... ingat dah gempak sangat???? Pleasee laaa... kalau ko nak laju sampai tempat keje...datang lah awal sikit...Ini tak...dah tau lambat lagi nak laju2...highway Pasir Gudang tu had laju 90km/j...bukan 140km/j.. Tu laaa... Dulu masa amik lesen x pernah nak tanya cikgu memandu... Kan menyusah kan orang!!!

Nak ngelak ko punya keter yang konon nya cantik tuuu...huh!!! Sikit lagi Aku yang jadik mangsa!!! Apa laaa... Eiba pun bayar cukai jalan tawww!!! Setiap tahun tak pernah miss!!! So pada pemandu berkenaan or pada sesapa yang tak reti menghormati orang kat jalan raya... Sila lah amik kelas disiplin kay!!!...

.
.
.
.
.
.
.
.

Sekadar luahan hati...Kaki nie masih mengigil lagi dengan apa yang terjadi...
Hati nie masih geram lagi dengan apa yang berlaku...
.
.
.
.

Astagfirullahalazim...Ya Allah ampuni dosa2 ku...Amin...
.
.
.



6 comments:

vee said...

sabo ba..sabo ba...
issh2..klu vee kena, vee pun maki gak org tu..apa dia ingat jln tu dia sorang yang byr roadtax..
apa2pun..saba eh...klula vee tau sape
makhluk durjana tuh..vee tonjol2 kepala dia!!hehehhee..

MaMaQaYPo FaMiLy said...
This comment has been removed by the author.
MaMaQaYPo FaMiLy said...

Memang @#$%^&*&^%$# punya Orang... tak belajar undang2 kot...

Sib baik Eiba tak apa2 kan?

AHMOI said...

sabor..sabor...jgn lerrr ngamuk kak...adatlah lelaki lah katakan.

Eiba said...

Tu laaa...nasib baikk...x apa2 kan??? Kalau x...huhuhuhu....x tau apa nak kata...memang mereng dah org tuu... Kalau Eiba jumpa lagi sekali...eiba nak bawak kete laelaju...then..eiba nak brek depan dia...pas tu suh dia kuar...then nak tinju dia... hahahahahhaha...

Mak Su said...

eeiii, meluatkan berhadapan ngan pemandu macam tu