Saturday, June 13, 2009

Selamat Berhujung Minggu...

Bila Eiba di mana-mana... Yaarrrrkkhhh..
(sila jgn jeless...)






Sekadar berkongsi keseronokan bersama teman2 sekelian.. Sekadar mengagumi sebuah makna dalam gambaran kehidupan... Dan terasa betapa pentingnya sebuah gambar, yang selalunya akan menceritakan apa permulaan dan apa yang berlaku seterusnya.. Dengan gambar juga..macam2 orang boleh buat pada muka kita... Kesian lah jika kita sendiri yang jadi mangsa kerakusan orang2 yang tidak bertanggungjawap... (cam artis lak..) Kaedah super impose yang semakin luas...susah nak di bendung (pasal eiba pun pandai impose kan pics org gaks..high tech. kan???) Teknologi disalah guna....so???? Salah siapa yerk???

Apa2 pun....Selamat berhujung minggu untuk semua teman2 cyber ku... Hari nie..Eiba nak amik anak2...yahhhhooooooo.................

4 comments:

hysMan.. said...

nak sainnnnnnnn!!!!
hehe

Dj Epoi said...

Walaweiiiiiiii


Hebat siut!!!!

arryani said...

Meh kita cop sikit kat blakang, tnda dah registered...ngeh3X

Mak Su said...

wow! best ek, biar kita sndiri yang imposekan gambar kita