Wednesday, June 3, 2009

....Cerita Hujung Minggu....

Bila cuti sekolah bermula saja...mulalah mak bapak bakal pengantin berlumba2 nak buat majlis pengantin anak2 nya.. dalam masa ini..memang antara yang agak sebuk menerima undangan perkahwinan. Bukan saja dari teman2 yang lama x jumpa. Termasuk juga dari jiran tetangga.

Layan jer lah pics nie yaaa... Kalau tengok org wat majlis kawin..teringat masa Eiba sendiri...hehehhehehee...meriah sangat... (apa2 lah haku niee..)



Kat sini lebey kepada buffet..x best sangat...kalau kat kampung Eiba masih ader orang kendarat yang dok hidangkan.. Yer laaa.. nak wat cemana kan??? Dok kat bandar..da x der org nak rewang lagii... (tul ker...)



Ini lah pengantin nyaa... Errmmmppp comeii...



Pelamin.. OK laa...



Yang nie..memang Eiba suka.. Kek Coklat!!!
"TB...nak Kek cam tu jugaksss!!!"



Pe pun Eiba doakan kepada semua pengantin or bakal pengantin..semoga sentiasa tabah menghadapi sebuah perkahwinan. Ikatan perkahwinan bukan satu beban.. dan percaya lah bila kita saling memahami perkahwinan adalah satu ikatan yang istemewa..berkongsi segalanya... Yang penting kita ade teman untuk mencurah rasa... Selamat Pengantin Baru yaaa..... Untuk Eiba gaks.. hehehehehhehehe....

4 comments:

ku tak sempurna said...

nak kek tu.. nak kek tu..


kat bandar semua katerer masak skrg ni... tak meriah sbb takde rewang..

.
.
.
.
.

mana gambar kawin eiba eh.. teringin plak nak tengok... hik hik hik

AHMOI said...

salam kak iebaaaaa.....waaaaaaaaa...sedapnyer kek tu..nak..nak..hehee...
cuti sekolah jer musim kawen..kat ats meja ni pun dh penuh dengan kad...apsal ek tak nk buat hari bukan cuti sekolah..apa kan jadi yerr...hehe

Eiba said...

KTS - amik..amik kek tu..sedap tawww...moist sgt..ader buah2an... sungguh baik untuk kesehatan....
.
.
.
Pics kawin??? Uiikkss..ader daa.. ko carik jer lah kat previous post k???

AHMOI - Kenduri kawen...mmg sinonim ngan masa cuti sekolah..Sib baik ader coti sekolah kan?? Gamaknya kalau x der coti sekolah sure ramai yg x kawen erk???

hysMan.. said...

waa....kawe takleh handle tang pelaminnya..awat cam hutan..hehee..
di taman teman kaa??
hehe..

mane pic kawen akak??bagi tengok lorr..huhuu..

~dis sunday pon kawe punya akak kawen kat sini..meh la dtg..huhuu..