Saturday, March 28, 2009

Tanda Hadiah pada seseorang




JAM TANGAN... ... ... Tanda meningati setiap masa dan waktu. (Sampai laa nie masih pakai jam yg sama since 2001..aku yang setia...yeh..yeh...)

CINCIN... ... ... ... .Tanda ikatan kasih yang abadi.

GELANG... ... ... ... .Tanda mesra

RANTAI LEHER ... .... .Ikatan cinta yang perlu perhatian.

SUBANG... ... ... ... .Tanda penghargaan dan penghormatan.

KASUT... ... ... ... ..Sentiasa mengambil berat dan prihatin.

PAKAIAN/KAIN... ... .Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu.

PAYUNG... ... ... ... .Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi.

MINYAK WANGI... ... .Tanda cinta (Paling byk dpt hadiah cam nie..lagik2 dr Japan..kawan Eiba yg kat Japan tu sering bagi minyak wangi pelbagai bentuk...)

BINGKAI GAMBAR... ..Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan.

BUKU... ... ... .... ... Bersifat terbuka dan bertolak ansur

BUNGA... ... ... Tanda perkenalan dan tanda sayang

COKLAT ... ... .. semanis cintamu.

LAGU/CD/KAD UCAPAN ... ... ... mengabadikan cinta

SEJADAH DAN AL-QURAN... ....tandanya kekasihnya itu menyayanginya dunia dan akhirat amiinn...

HANDPHONE... tandanya... . kau jangan cube lari dr aku!!aku akan cari ko sampai jumpe melaenkan ko dah xde crdt xpon batry empty.. (Hik..hik...TB Hadiahkan Eiba HP 2 x, tapi dua2 x dapat kekal lama kat tgn..last2 belik sendirik..)

HADIAH PALING BERHARGA DALAM DUNIA!!

MASUK MEMINANG... ... tandanya dia serius dan betul2 seriuss..! pada kamu..!!

6 comments:

ela said...

interestingnya eiba..lenkali kena tgk lah makna b4 beli hadiah

Suzi said...

salam eiba...
sihat ke?
wah jenis hadiah pun ada erti ye...kena hati2lah ni hihihi...

Idalara said...

Salam sayang Eiba..kak ida nak hadiah Alquran..bunga dan coklat...sebab itu dah melengkapi apa yg kak ida mahukan..tapi siapa yg nak bagi kak ida ek...hehehe..

hysMan.. said...

salam kak..
waaaa...
baguih,nnt b4 bli adiah kena bukak blog nih dlu..
hahaa..

klu bagi moto plak kak??
vrooommm!!!
:p

p/s:kak Ida,jgn sedey2 kak,tak pon soh hero akak 2org tu pi bli kat mydin..hehee..ok??

Izan & Eba said...
This comment has been removed by the author.
Eiba said...

Ela - Memang lah kita kena bagi hadiah yang akan memberi 1001 erti kan???

Suzi - Alhamdulillah, eiba sehat, manfaatkan pemberian seseorg tu kan besar makna nya...

Kak Ida - Mesti ader yang nak bagi...no worries yaa...Coklat??? I like too!!!

Hysman - Pandai lah ko yer...Cam biasa jerk dapat hadiah??? Hehehehehhehe....