Wednesday, February 18, 2009

Tag lagiii...

Msk dalam lemari rmh, berteraburan award ngan
tag yg lum di tampal kat rumah...Hadoiiii....
Mesti ramai yang sedikit hangin ngan eiba.
Yang ini pun..eiba tak taww dari sapa..dari azie ker MA..maner2 lah...

So Eiba akan buat perlahan2 yaa...satu persatu k...


Majlis pernikahan pada 31 Mei 2001
Majlis Persandingan pada 01 & 02 June 2001
( During Wedding Ceremony )

Syarat2nya ialah :

Pada yang telah berkahwin,
anda dikehendaki postkan gambar perkahwinan anda dlm blog anda...
(Sib baik dah kawenn..)

pada yang belum berkahwin,
postkan gambar perkahwinan yang paling bermakna buat anda
yang pernah anda hadiri..
contohnyer perkahwinan X-kekasih ,kawan baik,
artis populer..tak kiralah,
asalkan ianya membawa seribu erti buat anda...



(After 7 years in married)

Pics yang nie..saja Eiba nak memenuhi permintaan
salah seorang sahabat kita. Harap2 si dia berpuashati
tengok pics kitaorang..
( ko nak compare kan?? kan??? Haku tawww...hehehhehehee...)

****Tak payah bagik kat sesapa tag nie, tapi kalau ader yang nak
membuatnya..silakan..silakan..dialu2 kan....****

5 comments:

izan said...

eiba...

waduuu.... meriahnya time tu kan.

come lote.... semoga eiba ceria selalu.

Mannspider said...

Hebat pics2 tu....Semoga kekal hingga akhir hayat ye?..Amin.....

Eiba said...

Kak izan...memang meriah sgt kak..apatak nya..first time jumpa kaum kerabat mertua masa majlis tu laa...kalau x kawin gamaknya..sampai la nie x kenal....

Manspider...teng kiu..teng kiuu...untuk awak juga...semoga apa yang kita "ada" akan kekal hingga akhir hayat....

Idalara said...

sob..sob...sob...nangis tu...sedih tguk gmbr eiba...akak hnya tinggal kenangan je..

Eiba said...

Alaaaa Kak ida, pics tu bukan untuk menyentuh hati sesapa..hanya berkongsi kebahagiaan...Jangan dikesalkan apa yang terjadi, mudahan ader sinar yang menanti..Saya doakan untuk akak...