Saturday, November 7, 2009

Melayan Tekak

Masa mengandung kan Eiqa dulu..tekak nie asik nak makan Pizza jer..tak kira lar Pizza apa..Ader sekali tu..siap suh kakak ku..kak mila ngan Mak buat Pizza...sedap sangat..ahhh..tekak..Eiba makan jer..ngan tolong tengok!!...

Dan sekarang...hikhikhik..bila Eiqa dah semakin besar..dah semakin pandai nak pilih makanan..bila di tanya nak makan apa...jawapan nya "PIZZA" dah banyak kali dia merajuk tak dapat makan Pizza..maner yang pi bawak balik...delivery order..makan kat restoran Pizza.. Perrgghh...pantang jumpa perkataan "PIZZA" mula lah dia merengek2 nak makan Pizza... Demi melayan tekak anak pompuan ku minggu ini...u all layan larr..



Deli wing - 6 pcs (eiba yg habiskan..hikhikhik..)



Udang - Feveret Akmal..layan...



Istemewa utk Eiqa - TB yang perabih..terkulat2 dia nak mengabiskan Pizza nie..Eiqa makan 2 keping jerk...adik tipu arrr....



Untuk pekerja2 Pizza..mesra pelanggan tu ok..tapi tak yah lar bukak kan pintu untuk anak2 kecil..kesian mak bapak depa..kalau anak dah masuk dulu...mak bapak terpaksa masuk gaks taww..hihihihi...btw...Pizza memang sedap!!!

2 comments:

aluze said...

Cheese-baked Meatballs 1.... sedap nyer....

Eiba said...

Aluze - Yok..yok..kang kita makan 2gether yaa..