Thursday, April 19, 2012

Someone LIKE u


Tetiba sentap bila seseorang bagi link lagu nie.. nyanyian nya.. menyentuh jiwa.. Errr... buat awak tu.. saya respect pada persahabatan kita. InsyaAllah.. ia kekal jadi sahabat.. & bagi saya awak lah sahabat yang terbaik yang pernah saya ada.. dari zaman kita sekolah.. & awak sangat memahami saya.. thanks alot.. & saya da dapat Someone like you.. & dia lah yang di takdirkan terbaik buat saya..
Never mind, i'll find someone like you
I wish nothing, but the best for you too..
Don't forget me, i begged, i remember you said,
Sometimes its last in LOVE
But sometimes its hurts instead..


1 comment:

Eiba said...

Lagu nieee... macam berhantu.. sentap sgt dengar.. rasa nya sehari x dengar lagu nie.. mcm hidup x lengkap.. arrrrggghhh... benar2 menarik.. lirik & melody nyaa..