Saturday, April 21, 2012

ERTI CINTA


Assalamualaikum...

Hari ini Aku benar2 telah belajar apa makna cinta yang sebenarnya. Baru aku tahu yang cinta tak boleh diungkap kan dengan kata2 semata2.. kan? Bukan hanya dengan "I LOVE YOU" atau "SAYA CINTA AWAK" Aku juga baru tahu.. yang cinta tak boleh di ukir dengan janji2 yang manis semata2.. Cinta perlukan keikhlasan.. saling memberi & menerima.. kan awak?? Kan? Kita perlu ikhlas.. baru lah cinta itu indah.. Hiasi dengan kejujuran, kemurnian hati & keyakinan pada ketentuan jodoh kita.. tul x awak?

AWAK... hari ini juga saya belajar sesuatu yang baru, cinta itu perlukan pengorbanan.. walaupun sakit.. kita kena korbankan juga perasaan cinta kita itu demi org yang kita cintai kan? Kita berasa sakit.. tapi cinta kita bagitahu.. yang kita perlu lepaskn cinta kita itu untuk lihat org yang kita cintai itu bahagia kan awak?? Itu lah cinta sebenarnya kan? kan awak kan??

AWAK.. dengan cinta yang telah awak berikan pada saya.. telah banyak mengajar saya erti kekuatan hidup..Erti kesabaran & Erti berusaha.. kerana awak menyintai saya..Awak menerima saya walau saya dah banyak melukakan hati awak.. Kerana.. itu semua kerana saya tahu awak terlalu cintakan saya..

AWAK..saya tahu awak tak romantik macam orang lain... awak x suka kata2 yang manis2 saja.. awak juga tak pandai yang suwiitt..suwitt cam yang org pompuan selalu suka kan? Kan..? Tapi awak nak saya terima awak seadanya.. Yuuuppp... saya akan terima awak seadanya.. Kerana saya tahu hanya awak yang sanggup menYINTAI saya seumur hidup awak...


Awaaaakkkk... saya harap CINTA awak pada saya x akan pernah hilang yerr... kerana hari ini saya baru mengerti erti cinta yang awak telah berikan untuk saya selama ini..

Terima Kasih AWAK.. kerana menjadi CINTA saya yang abadi.


No comments: