Friday, October 16, 2009

"Ibu Kawin lah lagi"

Abang : Ibu..Ibu kawin lah lagi
(tersentak sengan kata2 abang..)

Ibu : Kenapa pulak ibu nak kawin lagi???
Abang : Kalau Ibu kawin lagi kan nanti abang boleh jadi abang lagi..
Ibu : Apa abang cakap nie??? Ibu tak faham...
Abang : Alahhh...Ibu kawin ajer la lagi..
Ibu : Abang nak ibu kawin ngan sapa???
Abang : Ibu Kawin lah dengan ayah..
Ibu : Kan Ibu memang dah kawin dengan ayah.
Abang : Ibu nie tak faham lah..(muka dah nak marah...)
Ibu : Iyer...Ibu dah kawin dengan ayah..
Abang : Ibu jangan nak menipu, kalau Ibu dah kawin dengan ayah kenapa Ibu tak mengandung???

Ibu : Opssss...hehehehehheehhe (gelak sakan ku dengar ayat itu..)
Abang : Abang nak adik lagi lar ibu..nak jadi abang lagi...
Ibu : Kan abang dah jadi abang...
Abang : Abang nak adik lelaki...abang tak nak afiqah...

Ibu : (Geleng kepala..dalam hati...aiseyyy anak ku...)

Afiqah dengar abang nya tak nak dia lagi..terus meraung2 time tu jugak...hahahhahahahaa........

Moral of the story - Mungkin Eiba kena usaha untuk dapatkan anak sorang lagik...

Encik TB adakah anda sudi bantu ???? Hohohohohohoohhoho....



Mereka berdua permata hati ku

4 comments:

Kamezaim said...

Uih, sensor ni.. hehe Nasib baiklah aiman kisah.. hehe kalau aiman tak kisah habislah.. hehe Yg ibunya tu pun satu, cukup ke 2 je.. hehe sekurang2nya biarlah penuh satu padang bola.. hehe Nanti suruh en TB jual kereta, beli bas persiaran doubl decker plak yerr.. ngeee..

www.kamezaim.com

Mannspider said...

Wahhhhhhh.....selamat berusaha! caiyokk!! caiyokk!!

LadyD said...

uikss...apa plak aiman?memang aiman LadyD tak kesah...tak gitu eiba?

Eiba said...

Kamezaim, Man Spider, LadyD..sila bawak bertenang yer..mender2 cam nie Allah yang tentu kan yer...sabar & bawak bertenang..InsyaAllah akan berusaha..kalau ada ...ada lah yer...hikhikhik...