Saturday, October 30, 2010

BerHENti....

Tolong Jangan terlalu MENGHARAP!!! Alamak..ayat itu benar2 menganggu perjalanan hidup ku sebenarnya..Rasa terasing dalam kenyataan. Sesuatu yang tak pernah terjangka oleh ku..Sesuatu yang tak pernah terduga oleh ku..Sesuatu yang sangat2 tidak sepatut nya berlaku..Telah berlaku juga... Kesilapan aku...Bagaimana aku nak memperbaiki kesilapan ini... Ya Allah!!!

Aku juga manusia yang penuh dengan ujian..Tak pernah mengalami kesakitan sebegini.. Nak salah kan sapa??? Takdir kah??? Arrrggghhh... Aku x a..kan menyalahkan takdir..kerana aku yakin..apa yang di takdirkan untuk ku adalah yang terbaik dari NYA... Tapi..adakah apa yang berlaku lewat kelmarin yang terbaik untuk ku???

Ya Allah..beri kan lah aku kekuatan untuk memperbaiki apa yang telah aku rosakkan.. Beri kan aku ketenangan untuk menghadapi ujian dari MU. Tabahkan lah hati ku... AMIN

1 comment:

Anonymous said...

salam eiba

tabahkan hati tu yea ~