Monday, November 1, 2010

....Suka-suka...

Tulip..arrgghh..sekadar berkongsi pada uolls..apa yang Eiba suka.. Pics nie..bukan lar eiba yang amik..tapi Eiba curik kat fb my ex-lecturer.. Thanks yaa Dr, Radzi..coz da amik baru mintak izin..ekekekeke...Eiba mmg suka tulips.. Rasanya kalau lar dapat hidup di kelilingi bunga tulip..mesti hidup lebih ceria...ahaksss.. Dulu masa nak kawin pun teringggginnnnn sangat nak pelamin angan ku di hiasi oleh white tulip..tapi apa kan daya...bunga tulip susah nak cari...hehehehehe...

So..uollss..layan jer lar sebahagian pics yang berjaya eiba kidnap...

1 comment:

Ku Tak Sempurna said...

ada sorang kawan kita mmg GILER sesangat dgn tulip ni..

pantang nmpk tulip... cadar, brg2 , aksesori , baju, klu bole sume nak tulip

.
.

nak kawan dgn dia tak??

:D