Wednesday, October 20, 2010

20.10.2010 - Bosan

Tarikh hari ini sangat cantik 20.10.2010.. Tapi kebosanan yang melanda tahap CIPAN sudah tak terkawal...Dengan semua yang berlaku..masalah di ofice..masalah ngan customer..masalah ngan task sendirii....aduiiii bila nak complete??? Ya Allah..apa lah nak jadi ngan semua yang di harapkan langsung x menjadi...
Apa x nya..pepagi lagi da bertekak pasal shipment..tu yang terus down..nak ajer jeritkan pada semua yang aku tgh panas hari ini...Tapi macam x adil lak...so makan hati jer larrr...Dah lar ari nie.. sorang2..habis muka cute eiba retak...hahahaha..pakai make up pun rasa x senonoh.. Oh Tuhan..nak citer pun melalut x habis.. Tapi mmg betul2 hot hari ini...Hati x keruan...Ntah apa yang akan berlaku nanti. Harap semuanya baik2 saja...
Yang pasti..hari ini sangat2 lah BOSAN nyaaaaaaaa....

3 comments:

bUdAk kEnTaNg said...

pada tanggal 20.10.2010 jam 2010 saye tidooo... hahaa

Ku Tak Sempurna said...

hari ni 21.10.2010...
hari ni camane?? :D

Eiba said...

Budak kentang yang ntah hape2..jerrkk..

KTS - 21.10.2010 sungguh masih di landa kebosanan yang sama... huhuhuhuhu...