Wednesday, October 29, 2008

Kehadirannya....

" Eiba, akak nak datang rumah eiba boleh tak?"

Sms yang kuterima dari kakak yang selama ini ku kenali melalui alam cyber, menjadikan seketika mimpi dalam mimpi. Antara percaya dan tidak, namun dalam hati berkata..( Ahhh..tulusnya hati mu, untuk menjalinkan silaturrahim sesama kita, tak rugi jika kita rajin bersahabat dan ikhlas dalam persahabatan)

Kak berdua, jutaan terima kasih eiba ucapkan kerana sudi menjengah rumah kecil eiba di pasir gudang. Cuma mohon maaf sebab eiba tak dapat beri layanan yang istemewa pada akak2 yang tersayang. Hingga lah berlaku peristiwa yang agak melucukan berlaku pada eiba. Hanya akak2 saja yang tau yerr...kalau gelak tuuu hingat2 sikit tawww....hahahahahahahahahahahhahaha....







Pssttt akak2 eiba yang baik hati, nanti kalau mai lagi..kita pi main bowling lak nak??? Kat kompleks pasir gudang ader pusat bowling. Boley release tensen sat...
Jangan serik arrr mai rumah eiba.....Love uuuu aaallll

3 comments:

sepi said...

mekasih eiba kerna sudi menerima "kehadiran" akak...

semuga "ikatan" ini akan terus mewangi.... insyaallah.... :-)

KAKTINY said...

salam eiba..

nak gelak gulin2 sat kat 'umah' eiba ni bila tgk wajah2 kesayangan hamba berdua tu (kak sepi ngan akak pah.. hehehehhe....)

terang tang tang eiba PUBLISH gambo berdua yang pemalu lagi anggun tuh..

(kak pah.. kak D.. dah tak leh nak nyorok ler pasnih.. hihihii)

best kan jumpa dua2 org tu kan eiba kan kan kan.. (tu tak dtg lagi kakak kak pah, si kak gie.. lagi GAMAT sehh...)

Eiba said...

Depa berdua memang anggun, gamat dan bersari..hehehehehehehehe..psssttt...identiti depa tu eiba rahsiakan tawww..eiba tak bgtau pun kat sesapa...nanti depa marah sebenarnya...huhuhuhuhuhu..

Kak tiny, tul yg kak tiny kata, memang hepi giller bila bersama mereka...fffuuuhhh...really love too much...