Tuesday, August 9, 2011

Aku & Bantex Holdings (M) Sdn. Bhd.


Terasa baru saja menjejakan kaki disini.. rupanya sudah setahun berlalu.. Sekejapnya masa sekarang juga umurku.. sudah meningkat setahun lagi... errr.. bulan depan genap lar.. Permulaan kisah yang mana aku banyak belajar benda2 baru.. yang kadang2 x terjangkau oleh fikiran ku.. kena kreative & bertindak segera.. x der masa nak tunggu.. Itu lah yang berlaku. Kiri & kanan kene kejar.. Kadang2 benar2 menguji kesabaran.. & pernah juga menitiskan air mata.. Orang kata bertindak mengikut arahan.. Tapi pada sisi aku.. aku kadang2 kene bertindak sendiri.


Aku bernasib baik, Boss dan team aku baik.. banyak membantu.. cuma kadang2 berlaku misscommunication yang menyebabkan kekeliruan dalam keputusan yang nak di buat. Bukan ini yang aku nak cerita. Tapi nak share hubungan ku dengan team lain.


Mulanya hubungan kerja yang baik terjalin.. namun sekarang dah jadik meluat tgk muka dia.. Kalau boleh x mo pandang muka dia kat kilang nie.. uwwweeekkk..uweeekkk... Sikap dia yang suka push sana..push sini.. macam kilang nie atok sedara angkat dia punya.. Konon dia lah tulang belakang company nie.. eeeeeiiii... pleaseeee lar... da lar kedekut nak M****s!! Punca nya dia cari pasal dgn aku.. sebuk sangat hal2 keje aku yang x der kaitan dengan nya.. dia nak interframe.. kalau dia ader tolong ok larrr... ini tak...!! HUH!! busuk punyerr worang!


Astagfirullahalazim.. kenapa aku marah sangat kat dia? Ya Allah.. sesungguhnya di bulan yang mulia ini kita kene banyak bersabar.. yaaa... aku akan terus bersabar...


Btw.. thanks kat Bantex Holdings.. yang mengizinkan aku mencari rezeki di sini. Alhamdulillah.. Juga memperkenalkan aku dengan kehidupan pelbagai ragam manusia2 hipokrit.. Tapiii... ADE AKU KISAH!! (oppppsss... astagfirullahalazim..)



4 comments:

KTS said...

sape dia? sape dia?

.
.

eh. kita cuma nak tahu je. bukan nak menyibuk. tak sama, kan


hihihi

Wondermomcakes said...

puasa. . . puasa. .

Eiba said...

hikhikhik...
KTS - seseorg yang meragut kegembiraan ku...

Aluze - Ya Allah.. sesungguhnya aku bertaubat.. Astagfirullahalazim..

Unknown said...

Salam Kak ,
kak keje kt situ lg ke ???