Tuesday, March 9, 2010

Program Anak Angkat - Kaw. 8 Benut

Program anak angkat anjuran UNITAR kat Kg Lubok Sipat, Kawasan 8, Benut. Dan mak & ayah dapat lagi 2 anak angkat lelaki hahahhahaah...x der harapan cik su nak berkenalan..hikhikhikhik...



Ini lah rupa kedua adik angkat ku = anak angkat ayah & Bonda..kalau korang terjumpa depa tuuu kat KL nun..kalau depa melepak..tegur2 lah yerr..heheheheheh...Taufik & Humaini..welcome to our family yaa...



Sempat gaks depa menghabiskan beras mak (ayat kurang hajar lah niee..) tapi Eiba tak mo citer pasal program ini. Coz eiba cuma tengok jer..tapi ada yang Eiba sertai iaitu.. sukaneka keluarga bersama anak2 angkat Kg Lubok Sipat..Dah lama sangat x involve dlm mender2 cam niee... memang x senonoh..



Orang2 kampung yang menyertai acara..hahhahaha..mak ku??? Ohhh tidak..dia dah wakil kan kepada anak kesayangan dia..sapa lagi..kalau bukan eiba...Kalau ingat semula..memang macam hampeh..but..honestly enjoy sangat walau panas terik masa tu


Korang layan lah antara pics yang Eiba sertai.. Macam2 sebenarnya..Kalau x silap ader 10 acara..dan yang paling Eiba tak suka cari gula2 dalam tepung..memang teruk sangat..very2 trouble...yaaarrkkhh...



Dan akhir acara..ini lah kulit ku..jadi kaler apa tah... yang pasti nya bukan kulit asal ku..semakin gelap..huhuhuhuhu...Thanks kat Akmal coz amik pics ibu yaaa...Yang pasti..dengan akmal, Eiqa dan Eiba..memang kulit punya kaler terubah... Mak pun siap sound hahahahah..."makkk...Hitam itu menawan makkk....kang 3 bulan nanti putih lar balik..hikhikhik...luve u mak.."

3 comments:

Ku Tak Sempurna said...

alahaiiii... keciknya eiba bila berdiri dgn adik2 angkat itu :D

vee said...

aah la..keciknya ko ba..ini kakak angkat ke adik angkat? hehe..kakak angkat maintain cute...

Eiba said...

KTS & VEE - Hahahhaha...haku mmg maintain kecik arrr..kui..kui..kui..x taw arr sapa angkat sapa kang...