Tuesday, July 29, 2008

Sad But True


Sedeyyy sangat sekarang..sungguh rasa down sangat, semuanya jadi tak terurus, rasa lemah seluruh badan, hati dan jiwa. Entah di mana kedamaian yang di damba, entah kenapa hati meronta, sebab kerjakah atau...arggghhhhh...hati ini...masalah yang melanda tiada siapa yang mampu mendengar keluhan hati ku, teringin untuk berkongsi, namun apakah daya, jika ia adalah sesuatu yang pahit yang perlu di telan...arrggghhh...teman..bisakah kau mengerti hati ini, kerana..........??????



Atas sebab2 tiada ketenangan jiwa dan hati, maka ku pohon maaf pada semua teman2 blogger, teman2 chatter, sebab untuk minggu ini dan mungkin hingga minggu depan (bergantung pada hati..) Eiba tak dapat nak entry apa2 pun, nak merawat hati yang gundah..mudahan Allah beri petunjuk dan eiba dapat hidayah darinya...arrrggghhh...really feel so sad....!!!


1 comment:

Akak said...

Salam Eiba...

Selamat pagi...akak turut merasa sebak baca n3 Eiba nie cam paham jerr kalau ada masalah kat tempat kerja (sbb akak dolu2 pum cam ni gak), harap Eiba relax & jgn tension sgt, tumpukan perhatian pada body & soul gak..