Wednesday, January 25, 2012

Selamat Tahun Baru 2012

Assalamualaikum.. dah lama sgt x wat entry kat sini.. teruja dengan kesebukan tahun baru.. bertukar kerja baru..tapi boss lama..ahaks.. Rasanya masih x terlewat eiba nak ucapkan selamat menyambut tahun baru 2012, walaupun sudah hampir sebulan kita melalui tahun 2012.
Sepanjang 25 hari melalui kehidupan di 2012 ini, eiba setulus hati mengucap kan terima kasih & memohon maaf kepada suami Eiba kerana dia yang banyak monitor anak2 huhuhu..sedih actually..maklum x dpt betul2 monitor anak2.. tempat keja yg baru set up ni..memerlu kan komited 200% addduuuhhhh...
Kalau tanya azam tahun 2012? ermmmppp.. banyak sgt yg da menimpa..so bagai laut yang tak bertepi dan x karam.. letak nya di tengah2... teringat janji2 lama yang x tertunai.. teringat saat kebahagiaan... argghhhh... malas nak fikir.. cuma masih berharap semua kekusutan & konflik yang melanda akan selesai seusai masa...
Ya Allah, hamba mu ini bersyukur kerana kau masih beri aku kesempatan untuk menghadapi hari2 mendatang dengan limpah rahmat Mu & kasih sayang Mu yang x pernah putus..

5 comments:

kaksu said...

assalammualaikum eiba... rindunyaaa, pekabar lamanya tak bertanya kabar dan tak jumpa kan.. harap semua sihat dan sentiasa dipermudahkan dan dilapangkan dalam menjalani hari2 mendatang...insyaAllah..

Eiba said...

SALAM UCU.. EIBA SEKELUARGA SEHAT.. YUUPP LAMA SGT X JUMPA KAN.. HEHEHHE.. EIBA GAK HARAP UCU SEKELUARGA SENTIASA DI BWH LINDUNGAN ALLAH.. AMIN..

haniaiman said...

slamat tahun baru gak tuk ko yea.
slmt bekerja tpt baru. hepi2 slalu.

ubat gemuk said...

semoga sukses dengan plan sepanjang 2012.

Eiba said...

Mar - Thanks yaa.. utk awak juga..