Tuesday, November 8, 2011

Antara Mereka Ade Yg TerlukA


Bila kita di beri pilihan.. yang pertama, kedua & ketiga.. kesemuanya adalah yang terbaik untuk kita.. nak di lepaskan kesemuanya teramat di sayangi & telah memberi kesan yang terlalu dalam dalam hidup kalian.. apa yang kalian nak buat? Aku jugak tgh berada dalam situasi yang amat mengelirukan.. x der penyakit nak cari penyakit.. Sekarang tgh bertungkus lumus untuk membuat pilihan.. yang pasti samada keputusan aku A or B or C.. pasti ader yang kecewa..!!


Dan aku?? Kene ikut gerak hati aku.. mana yang perlu di lepas kan.. x mahu apa yang aku gengam hilang... juga apa yang ku kejar bertempiaran & apa yang aku bayangkan terlupus dari pandangan.. Addduuuhhh... sungguh dalam dilema..




2 comments:

Azie said...

Sesungguhnya Allah sentiasa bersama hamba-NYA, tapi kenapa perlu mengejar benda yg tak pasti...benda dpn mata yg harus kita jaga..jgn disbbkan benda yg kita kejar kita lupa pd benda lama.., Allah hanya mahu menduga kita, setakat mana keimanan & kesabaran kita..jika kita lalai maka akan tersasarlah kita, jika hati kita masih ingat Allah..Insyaallah DIA akan bantu kita..teruskan berdoa

Eiba said...

InsyaAllah..Amin..