Monday, May 10, 2010

Mari Mewarna

Pasir Gudang mengadakan Pertandinga Mewarna lak Hari Ahad yang Lalu. Anjuran UMNO cawangan dengan kerjasama Belia. Sengaja membawa anak2 berjalan2 coz TB nak wat keje kat rumah ngan kawan dia. So malas lar nak ganggu keje2 org lelaki nak wat itu dan ini.

Ramai juga yang menyertai Pertandingan ini, rasa anggaran dalam 60 ke 70 orang. Tapi terbahagi pada 2 kategori. 6 Tahun kebawah dan 9 tahun ke bawah. So anak2 eiba masuk dalam 2 kategori tersebut. Layan lar yerr..Depa mula mewarna..

Adik yang cocentrate mewarna

Abang lak sampai tertiarap mewarna..huhuhuhu...


Dan..Tahniah wat adik, Coz dapat no. 3 dalam Pertandingan mewarna tersebut..Hehehehheee..kagum gaks..tengok cam apa jer dia kaler..yer laa..untuk standard dia...da kira cantik apa..Rasa Eiba lagi buruk kalau kaler dari dia..hehehehe..(masa umur 5 thn)

Untuk abang..tak pe..masa tak cukup kan nak siapkan..len kali kaler laju2 sikit..dah...dah..tak yah nanggis ok??? Menang ker kalah ker..Ibu x kisah pun...yang penting kita gumbira yaaa...dah...dah...nanti ibu belikan aaarrr....huhuhuhu....

*** Akmal majuks coz dia x sempat siapkan warna dia & x dpt hadiah ***

3 comments:

Ku Tak Sempurna said...

waaahhhh... hadiah dah besar skrg ni

.
.

dulu2, dpt pensel kaler sekotak je..

ini tak adil!! :D

OPEN Recreation Club said...

As'kum... tengah cari info Melissa Resort sebenarnya... cuma jumpa yg ini... boleh tolong sekiranya ada bagi no tel resort tersebut. nk g sana jauh bebeno... terima kasih byk2....

facebook: Open Orc

shana story said...

kak eba bila nak update lagi nie...
ridu cerita kak eba nie