Wednesday, August 19, 2009

....Berhenti Bicara Seketika....


(Sekadar Gambar hiasan)

Kepada semua kawan2 yang Eiba kasihi, Sahabat2 blogger, tetamu2 yang tak putus2 sudi mengunjungi blog Eiba. Siapa pun anda Eiba amat gembira mengenali anda..

Sebenarnya..kebelakangan ini, Eiba rasa terlalu lelah dan sesak...Hampir setiap malam tidur Eiba diganggu dengan mimpi2 yang memenatkan. Setiap kali bangun pagi, terasa amat penat dan meletihkan. Sehingga nak melakukan kerja2 di ofis pun terasa tak bermaya. Eiba tak tahu apa sebenarnya yang berlaku..cuma yang Eiba tahu Eiba amat penat dan lelah.
.
.
.
.
Untuk seketika...sekelian semua, Eiba ingin berehat dari bercerita..mungkin tidak lama.. Mungkin juga agak lama..bergantung pada keadaan Eiba. Dan di kesempatan ini..Setulus hati Eiba nak mohon ampun dan maaf pada anda sekelian pembaca budiman, teman2 yang Eiba sayangi, atas segala perlakuan Eiba, yang mungkin ada menyinggung hati, tulisan Eiba yang banyak menyentuh emosi...maaf kan lah Eiba. Halal kan segala makan dan minum Eiba, terutama pada semua yang pernah mengirimkan sesuatu buat Eiba yang sampai sekarang Eiba tak mampu nak membalas nya...Juga halal kan segala hutang2 Eiba..terutamanya hutang2 Tag yang tak sempat lagi di jawap...hehehehehehehe..(Almari ku dah penuh...) Dan apa saja yang pernah Eiba lakukan maafkan lah zahir dan batin.

Dengan ini, Eiba juga mengambil kesempatan untuk mengucapkan...
.
.
.
1. Selamat menyambut Ramadhan al-mubarak
(Semoga dpt melakukan ibadah dengan sebaik nya..InsyaAllah)

2. Selamat Menyambut Hari kemerdekaan yang ke 52
(Semoga negara kita terus aman dan makmur terhindar dari segala malapetaka)



Untuk and semua, Eiba dah maaf kan kalian..antara kita tak pernah ada salah pada Eiba. Malah persahabatn ini sangat2 membahagiakan Eiba..Terima kasih yaa semua.. Eiba sayang pada anda semua..Setulus hati..


~Dari Eiba & Family~

4 comments:

hysMan.. said...

Salam kanda Eiba,
kenape ni kak?? penat dan lelah??
pasal ape??jgn camni kak,tak besh laa...akak takde dlm duni blogging ni sunyi laa..

~tpi still FB aktifkan?? boleh laaa..layan disana wokehh

Salam Ramadhan kak n Selamat Hari Ghayer.. :p

vee said...

Eiba..
Nape ba? any problem? Jgn ragu2 cite kat vee ye..

ku tak sempurna said...

salam ramadhan..
semoga ramadhan ini memberi ketenangan buat eiba dan keluarga..

maaf zahir batin ya

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Salam Ramadhan buat Eiba sekeluarga!!

Selamat beristirehat juga!!!